środa, 8 listopada 2017

KALENDARZ GOOGLE - POLECAM

Czasem mamy tyle na głowie, że ciężko wszystko ogarnąć i wyrobić się z czasem. Niezbędne jest wtedy dla nas planowanie. Dzięki planowaniu nie zmarnujemy zbyt dużej ilości czasu i będziemy pewni, że wszystkie zadania zostały wykonane. Uwielbiam blogi czy też posty o organizacji czasu. Pięknie wyglądają zdobione kolorami kartki w kalendarzu z zadaniami i spotkaniami, które mamy do odbycia danego dnia. Próbowałam, ale to nie dla mnie. Wersja papierowa kompletnie do mnie nie przemawia, na początku jest dobrze, ale potem tracę chęci na wyciąganie notesu i zapisanie czegokolwiek. Tym sposobem wiele rzeczy gdzieś mi umykało.No ale jak bez planowania zdążyć zrobić trening, zakupy, obskoczyć lekarza i jeszcze siedzieć w pracy.. Potrzebowałam aplikacji, która będzie zarówno kalendarzem jak i listą zadań. Dla mnie tak jest o wiele łatwiej, telefon mam zawsze pod ręką, a naskrobanie w nim czegoś zajmuje sekundę. Najlepszą dla mnie i dla moich potrzeb aplikacją okazała się ta o nazwie KALENDARZ GOOGLE.




Kalendarz wygląda świetnie, jeśli wpiszemy w nim trening, automatycznie robi się taka a'la treningowa ikonka. Możemy wpisać także czas trwania i czego dotyczył.



A tak prezentuje się ekran do wpisywania naszych zadań, spotkań, czy właśnie treningów. Bez problemu możemy wybrać datę i godzinę albo nawet ustawić specjalny alarm, który przypomni o wydarzeniu.



Do wybrania jest też kolor, na jaki chcemy zaznaczyć wydarzenie. Mamy również duże pole do popisu odnośnie nazewnictwa. Aplikacja sama proponuje nazwy takie jak dentysta, rocznica itd.




Aplikacja pozwala też na miesięczne spojrzenie na nasze plany oraz na dodanie celów.


Cele są o tyle fajne, że monitorują to, czy rzeczywiście robimy coś zgodnie z naszymi założeniami. Przykładowo możemy zaplanować sobie trening trzy razy w tygodniu. Dla osób, którym trudno wytrwać w postanowieniach, ta apka na pewno pomoże.


Od kilkunastu dni jestem nierozłączna z tą aplikacją i serdecznie polecam ją każdemu, który chciałby trochę zorganizować swoje życie. Na pewno spodoba się Wam grafika i pomysły autorów. 

A Wy jak planujecie czas? 



12 komentarzy:

  1. Jakbym nie miała dziecka to pewnie ćwiczyłabym cały czas, uwielbiam sport ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super aplikacja, muszę ją sobie zobaczyć może kiedyś z niej skorzystam :)
    Aktualnie korzystam z Minimaist aplikacji i jestem bardzo zadowolona, też wolę tak zapisywać niż w kalendarzu albo w zeszycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i przydatna aplikacja, zapisuję wszystko w notesie,ale nie wiem czy się nie przeniosę na wersję elektroniczną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę taką wersję kalendarza, wtedy mam go zawsze przy sobie ;). Korzystam jednak z tego zwykłego, bo nie mam już pamięci na apki XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przyjrzę się temu kalendarzowi, zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym sobie poćwiczyła sama dla siebie, bez zbędnych celów - tak dla lepszego samopoczucia i muszę coś z tym zrobić! :) Obserwuję, może będziesz moim motywatorem! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna i zarazem motywująca aplikacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna aplikacja, kuzynka jej używa i również jest zadowolona :) ja niestety nie mogę się przełamać, wolę standardowe rozwiązania w postaci kalendarza i w nim wszystko zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa aplikacja z którą spotykam się pierwszy raz :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna aplikacja- naprawdę super to graficznie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie korzystałam jeszcze. ale świetna sprawa!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia