poniedziałek, 20 listopada 2017

MOTYWACJA NA DZIŚ - SYLWIA SZOSTAK

Dziś postawiłam na polską krew, przed Wami Sylwia Szostak. Sylwia jest trenerką personalną, która specjalizuje się w treningu siłowym. Jest także żywieniowcem i codzienną motywatorką ludzi w social mediach. Mogliśmy zobaczyć ją w programach takich jak 'Agent Gwiazdy', czy 'Życie nabiera sensu'. Jest ona także autorką programu treningowego dla początkujących. Sylwia była też tancerką i ciągle celebruje zawód fotomodelki.






Sylwia trenuje razem ze swoim mężem Akopem (wzięli ślub po trzech miesiącach związku!) i razem prowadzą kanał na youtube. Mimo tego, jak wygląda teraz, musiała przejść długą i trudną drogę w związku ze swoim zdrowiem. Kiedyś ważyła zaledwie 41 kg i zmagała się z anoreksją. Stosowała wtedy kilkudniowe diety, żeby zaraz objeść się fast foodami i spędzała godziny na samym treningu cardio.. Sama przyznała, że to było zwykłe wyniszczanie organizmu .



Teraz Sylwia trenuje na siłowni 4-5 razy w tygodniu, dodaje do tego cardio lub interwały. Poleca też spożywać pięć posiłków dziennie, bez konserwantów i cukru. Ostatnio mogliśmy ją oglądać na scenie na profesjonalnych zawodach fitness, gdzie zajęła drugie miejsce.



INSTAGRAM SYLWII
KANAŁ SYLWII I AKOPA


23 komentarze:

  1. Wow! Fantastyczna historia... zdecydowanie motywuje!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywująca osoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę ją, nawet mam płytę z jej treningiem, kiedyś z gazetą Shape kupiłam. Fajnie, że o niej wspomniałaś i mi przypomniałaś, muszę zobaczyć ten trening bo nawet nie pamiętam czy go kiedykolwiek odpalałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cycki to ona ma zrobione bo jak ja schudłam fest to mi tak biust polecial:(

    buzaiki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. taka historia to śweitna motywacja do działania

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest przykład, że jeśli się chce to można wszystko osiągnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tą postać, faktycznie godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że udało jej się wygrać z anoreksją. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję tę parę na instagramie i bardzo lubię ich zdjęcia, są motywujące i piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam Agenta ale jakoś jej nie zapamiętałam.
    Trzeba przyznać, że wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jak takie motywujące osoby :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie ją nie jako trenerkę bo nigdy się nią nie 'inspirowałam' bo nie podoba mi się sylwetka kulturystki, ale jako kobieta jest naprawdę genialna! Ma poczucie humory, dobre podejście do życia i nie wywyższa się z powodu 'sławy' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Sylwię ! Potrafi zmotywować każdą , nawet tą najbardziej leniwą, osobę <3 Gratulacje dla niej za to ! :)

    Zapraszam do mnie , migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wonderfull post darling you look especially awesome thanks for sharing..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna motywacja, teraz wystarczy wstać wziąść się za siebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia