czwartek, 2 listopada 2017

TRENING RAMION

Pisałam już co nie co o pośladkach i brzuchu. Przyszedł więc czas na ramiona. Żadna z nas nie chce mieć zwisających motylków, czy nieapetycznie wyglądających ramion. Bywa nawet odwrotnie - ręce są za chude i też nie wyglądają dobrze. Oprócz zbilansowanej diety jest parę innych sposobów, aby poprawić ich kondycję i sprawić, by prezentowały się całkiem fajnie.



Nie myślcie, że treningi, które tutaj zaproponuję sprawią, że będziecie wyglądać jak kulturystki. Nic bardziej mylnego. Na pewno nie staniecie się masywne, ale trzeba trochę rozruszać te ramiona, żeby pozbyć się zalegającego tłuszczyku.

Na początek klasyka, treningi z youtube:











Coś nieco cięższego, trening typowo siłowy:






Dla początkujących pierwsze dwa filmiki są super, trzeci i czwarty (szczególnie czwarty) polecam osobom z większym już stażem treningowym. Generalnie przez wszystkie przeszłam, więc mogę je z czystym sumieniem polecić.

Przedstawiam Wam też mój aktualny trening na ramiona/barki:

1. Odwodzenie ramion w bok.
2. Uginanie ramion z supinacją nadgarstka.
3. Pompka w wąskim ustawieniu rąk.
4. Naprzemienne wznosy hantli w przód.
5. Pompki w podporze tyłem.
6. Wiosłowanie w opadzie tułowia.
7. Wyciskanie hantli z przenosem przed klatkę piersiową.

Wykonuję 3 serie, po 15 powtórzeń każdego ćwiczenia (pompki mniej). Aktualnie z obciążeniem po 3kg na rękę. Fajny, dość mocny trening, warto spróbować!

Nie ma na co czekać, do ćwiczeń Moje Drogie!:)


17 komentarzy:

  1. rewelacyjne ćwiczenia, z pewnością poćwiczę :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pytanie z innej półki :) Czy są jakieś ćwiczenia na pozbycie się mięśni z nóg ? :D Prócz tego , że najlepiej to nic nie robić :D - ale w moim przypadku nawet to nie skutkuje :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, pozbycie się mięśni? Chyba wiem o co Ci chodzi - 'wysmuklenie' nóg. Przede wszystkim rozciąganie, ale generalnie nie ma reguły, długodystansowe biegi też powinny pomóc :)

      Usuń
  3. Nad ramionami to muszę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczyłam kiedyś z Gacką i bardzo polubiłam jej treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia ma świetne ćwiczenia na ramiona, kiedyś je robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nigdy nie ćwiczyłam ramion-kojarzy mi się to z kulturystami.
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, takie ćwiczenia ramion a kulturystyka to dwie odmienne rzeczy więc bez obaw :)

      Usuń
  7. przyznam szczerze, że tę partię ciała pomijam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Ja mam zdecydowanie za chude ramiona (zresztą, tak jak i resztę ciała), zawsze mówią mi, że mam "kurze łapki" - i nie, nie chodzi tu o zmarszczki :D Pora nadrobic tę część ciałka :>! Buziaki ;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam trening ramion każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych ramion nigdy nie ćwiczę,ale myślę że jak robię pompki na pewno są zaangażowane 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. na początku mojej przygody z ćwiczeniami omijałam ramiona - wiem,że to był błąd. Od dłuższego czasu są już w moim sportowym menu:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie, że dodajesz takie rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo rzadko ćwiczę ramiona. W kocu muszę się zebrać ;) Dzięki za cwiczenia ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zastosuję kilka ćwiczeń. Nie tylko brzuch i pupa :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia