poniedziałek, 13 listopada 2017

MOTYWACJA NA DZIŚ - PAMELA REIF

Cześć, mamy poniedziałek, a więc przed wami kolejna dawka motywacji. Mam nadzieję, że dziewczyna, którą dzisiaj przedstawię, da Wam kopa do działania na calutki tydzień.



Przedstawiam piękną Niemkę, która nazywa się Pamela Reif, ma dwadzieścia jeden lat i jest znana głównie z instagrama. W internecie generalnie jest bardzo mało informacji odnośnie tej dziewczyny, ale znalazłam notkę dotyczącą tego, co Pamela mówi o sobie.


źródło:instagram.com/pamela_rf


Zaczęła dodawać zdjęcia w wieku piętnastu lat i nie miała pojęcia, że instagram da jej coś więcej w życiu. Zawsze chciała robić wiele rzeczy naraz: być fotografem, modelką, stylistką, biznesmenką. Nigdy nie miała za to wymarzonego jednego zawodu i nawet po zdaniu egzaminu dojrzałości na bardzo wysokim poziomie, tak naprawdę nie wiedziała czym ma się zająć. Postanowiła więc zrobić sobie rok przerwy od nauki i wtedy zdała sobie sprawę czym jest dla niej instagram i ludzie, którzy na bieżąco ją śledzą. Może tam zajmować się wszystkim, o czym tak naprawdę marzyła naraz. Pamela śmiało wyznaje że bycie w porządku ze samym sobą, a w dodatku zyskanie dwóch milionów followersów i posiadanie jednego z najbardziej sławnych instagramów to najlepsza rzecz, jaka mogła jej się przydarzyć. Zaznacza jednak, że nie jest tylko 'ładną buźką', czy 'fajnym ciałem'. Jest także osobą, która znaczy o wiele więcej. Podróżuje, ćwiczy na siłowni, czy też w domu, a poza tym liczy kalorie i to ile dokładnie je. Obecnie spożywa dziennie ok.2300 kcal.

BLOG PAMELI <---
INSTAGRAM PAMELI <---

źródło:instagram.com/pamela_rf


Ja jestem zakochana w jej instagramie i stylu bycia. To naprawdę cudowna dziewczyna, która realizuje się w tym co robi.


13 komentarzy:

  1. ma wspaniałą sylwetkę i pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam się tą dziewczyną inspirować :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopnij mnie w tyłek bo moja motywacja jest na poziomie zerowym:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam :) a chętnie dołączę do grona followersów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo ładną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam jej, lubię Twoje poniedziałkowe motywacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah też nie wiem co chcę robić, fajnie, że udało jej się robić to co chce. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia