piątek, 13 października 2017

KOSMETYCZNY WPIS - PODKŁAD CHRISTIAN LAURENT

Witam. Przychodzę dziś do Was z wpisem typowo kosmetycznym i moją nowością, którą upatrzyłam jakiś czas temu w Rossmanie. Skłamałabym, mówiąc, że wcale nie zachęciło mnie do kupna tego podkładu opakowanie. Dla mnie wygląda ono pięknie. Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że jest ekskluzywne i bardzo eleganckie.





Oto, co o podkładzie możemy wyczytać na opakowaniu:

Mineralny podkład matujący wyróżnia się unikalną konsystencją LIQUID TO POWDER, która w kontakcie ze skórą zamienia się z płynnej w aksamitnie pudrową, Mineralne pigmenty wtapiają się w cerę, łącząc idealne krycie z naturalną teksturą ,,drugiej skóry". Technologia 4M PIXEL FUSION z 24K złotem i pielęgnującym jedwabiem zapewnia 24H efekt nieskazitelnej i doskonale matowej cery.

Składniki:
Aqua (Water), Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Talc, Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Nylon-12, Propylene Glycol, Glycerin, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Trimethoxycaprylylsilane, Magnesium Sulfate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Caprylyl Glycol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Propylene Carbonate, EDTA, Hydrolyzed Silk Extract, Gold. May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI77492, CI77499.






Zalecane jest również przed użyciem wstrząsnąć podkładem. 
Kupiłam go po promocyjnej cenie - 29,99 zł, bo widzę, że teraz jest już za 44 zł. Jakie są moje odczucia? Używam go prawie dwa tygodnie, ale jak na razie jestem z niego zadowolona. Nakładając niewielką ilość podkładu uzyskuję fajne zmatowienie się skóry i zakrycie niedoskonałości i przebarwień - bez efektu maski, a to dla mnie najważniejsze. Fakt faktem, dla lepszego efektu nakładam na niego jeszcze trochę pudru. Sam w sobie nie jest jednak najgorszym podkładem.

Linia Christian Laurent ma oprócz tego jeszcze do zaoferowania wszelkiego rodzaju kremy i balsamy. 

A może któraś z Was miała ten produkt i może podzielić się swoją opinią?:)


5 komentarzy:

  1. Ooo nigdy nie widziałam tego podkładu, ani nawet tej marki w Rossmannie. Świetnie, że nie daje efektu maski. 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były na osobnej wystawie, jak go kupowałam. dokładnie, w dodatku wystarczy jego niewielka ilość, żeby wyglądać okej :)

      Usuń
  2. Nie mialam go jeszcze. A na jak dlugo matowi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam. Wydaje się całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia