środa, 25 października 2017

ZAŁOŻĘ SIĘ, ŻE NIE ZROBISZ 50 POMPEK

Dziś temat, który aktualnie jest u mnie na czasie. Pamiętam, że jeszcze jakieś cztery lata temu potrafiłam zrobić bez większego wysiłku 25/30 pompek. Teraz wiem, że może niekoniecznie były one perfekcyjne, ale były. Ostatnio wykonując ćwiczenia Jillian Michaels, średnio mi to szło, a w trening wplatane były różne kombinacje pompek. Postanowiłam więc to zmienić.






Ale od początku, jakie korzyści wynikają z robienia pompek?
- poprawa wyglądu ramion i pleców,
- wzmocnienie odcinka lędźwiowego,
- wzmocnienie w jakimś stopniu mięśni brzucha, a nawet pośladków i ud,
- mogą stanowić uzupełnienie treningów,
- mają wiele wariantów.


* Pierwszą pompkę wykonać poprawnie technicznie jest bardzo łatwo. Ważne jest, aby każda kolejna także była prawidłowo zrobiona. Jeśli nie masz na tyle siły, aby zrobić zwykłą męską pompkę, zacznij od damskich.

* Wąskie pompki ujędrnią okolice tricepsów (mięsień trójgłowy ramienia). Pompki stosunkowo podniosą biust, ponieważ rozwijają mięśnie piersiowe.

* Poprzez różne kombinacje pompek możemy praktycznie zrobić trening całego ciała.

* Poniżej znaleziona w internecie grafika odnośnie rodzajów pompek i plan treningowy na zrobienie 50 pompek. Nie wiem jak wy, ja zaczynam zabawę z tym ćwiczeniem, bo mam stosunkowo słabe ręce w porównaniu do reszty ciała. Dam znać jak mi idzie za jakiś czas, a Was też zachęcam do pompowania. Pamiętajcie, nie taki diabeł straszny, jak go malują :)






15 komentarzy:

  1. wiele się dowiedziałam, dzięki! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, pompki.. ja nie zrobię ani jednej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za pompkami , zdecydowanie bardziej wolę przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ciekawie tutaj beze zaglądała częściej 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie zrobie.
    Nie wiedziałam, ze jest tyle rodzajów pompek.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie Max idealnie zrobię tylko pięć, później to się już nie mogę podnieść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to fakt, nie zrobię :D ale post fajny :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię pompek eh! chociaz kilka potrafię no :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post - mega przyda mi sie ten pompokowy program

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzę na siłownię ale korzystam głównie z bieżni. myślę, że zrobiłabym max 1 pompkę dobrze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia