piątek, 13 października 2017

TRENINGI INTERWAŁOWE NA YOUTUBE

Większość z nas nie dysponuje takim czasem, żeby pozwolić sobie na trenowanie każdej partii mięśniowej osobno. Z pomocą przychodzą nam wtedy treningi całego ciała, które angażują nasze wszystkie mięśnie do pracy i przyspieszają metabolizm.







Dziś skupię się na treningach interwałowych, które mają za zadanie jak najszybciej spalić naszą tkankę tłuszczową, w krótkim czasie. Są idealne dla osób, które cenią sobie szybkie, ale i skuteczne treningi. Sama bardzo często z nich korzystam i jestem zadowolona z efektów.

Skuteczność takiego treningu jest trzy razy większa niż zwykłego cardio, które wykonuje się w tym samym tempie. Polega on właśnie na zmiennej intensywności ćwiczeń. Pojedyńczy trening może trwać od 15 do 45 minut wliczając oczywiście rozgrzewkę i końcowe rozciąganie.

JILLIAN MICHAELS BODYSHRED WORKOUT


Zaczęłam ćwiczyć z Jillian niedawno i to właśnie pierwszy trening, na który natrafiłam. Jest dość intensywny, dlatego nie polecam go dla osób początkujących. Niech Was nie zgubi fakt, że trwa tylko 34 minuty, bo cały zestaw daje mocno w kość. Pot leje się ze mnie już po pierwszych dziesięciu minutach, ale satysfakcja po ukończeniu - ogromna!


CENTRUM SPORTOWCA - TRENING ODCHUDZAJĄCY


Przez ten zestaw również przeszłam kilka razy. Jest króciutki, ale za to idealnie pobudzi Wasz organizm do działania i przyspieszy jego pracę. Przyjemny i zachęcam do wypróbowania go, będzie z pewnością łatwiejszy niż moja pierwsza propozycja.


EWA CHODAKOWSKA - KILLER


Generalnie, można go także zaliczyć do intensywniejszego treningu cardio. Treningi z Ewką pewnie są Wam znane, ale ten potrafi wycisnąć z nas siódme poty. Pracujemy na najwyższych obrotach, ale efekty są spektakularne. To właśnie ten zestaw ćwiczę najczęściej, no chyba, że mi się nudzi. Wtedy zmieniam na coś innego. Na początku nie byłam przekonana do Ewy, ale z czasem nie wyobrażam sobie życia bez jej treningów wplatanych w moje własne.



Myślę, że dla każdego coś dobrego. Polecam spróbować któryś z tych treningów, na pewno nie pożałujecie. Jeśli nie jesteście w stanie dotrzeć do końca, nie martwcie się. Stopniowo i ze spokojem dacie radę. Najważniejsze to podchodzić do tego z głową i oczywiście - motywacją. Na pewno zauważycie zmiany nie tylko wizerunkowe, ale przede wszystkim kondycyjne. Do dzieła dziewczyny :)!






8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio robiłam trening Ewy Chodakowskiej dla Detocell Academy, to podobno też interwały i muszę przyznać, że nieźle dało mi to w kość, ale samopoczucie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy trening wykonywany regularnie daje efekty :) Ciekawe filmiki z ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech potrzebuje motywacji! Świetny post, zapewne do niego wrócę gdy już się wezmę za siebie!
    Pozdrawiam,
    Mag.

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam właśnie zmienić nieco formę treningów i zastanawiam się na interwałami... może w końcu przekonam się do Ewki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam ten trening Ewki, ale szybko zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś robiłam z Ewką te ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trenując samodzielnie przed telewizorem nie mamy pewności, czy wykonujemy ćwiczenia w sposób prawidłowy i bezpieczny. Warto mieć przy sobie osobę bardziej zaawansowaną, która zwróci uwagę na popełniane podczas ćwiczeń błędy.
    _______________________________________________
    https://adrianbugno.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia