poniedziałek, 9 października 2017

TRENINGI YOUTUBE NA POŚLADKI

Witam. Przyznaję się bez bicia - pośladki to najbardziej wałkowana przeze mnie część ciała podczas treningów. Staram się wykonywać jak najwięcej ćwiczeń na nie, bo wymagają sporej poprawy no i tak jak większość - marzę o tym, że kiedyś będą bliskie ideału.






Odpuszczę sobie jednak dziś pisanie o osobnych ćwiczeniach typu przysiad, wykroki. Przejdę do konkretów i przestawię Wam parę treningów, które możemy znaleźć na youtube i z których korzystałam/korzystam. Niektóre dają nieźle w kość, więc nie zrażajcie się tym, że są wykonywane bez dodatkowego obciążenia.





MEL B - 10 MINUTOWY TRENING POŚLADKÓW




NATALIA GACKA - POCZĄTKUJĄCY




NATALIA GACKA - ZAAWANSOWANI




CENTRUM SPORTOWCA




EWA CHODAKOWSKA BRAZYLIJSKIE POŚLADKI CZ.1




EWA CHODAKOWSKA BRAZYLIJSKIE POŚLADKI CZ.2



Na początku warto zacząć od zwykłych dziesięciu minut, a potem można bawić się treningami i łączyć je w całość. Zazwyczaj dobieram je tak, żeby ćwiczyć pośladki 30-40 minut. Dodam jeszcze, że te ćwiczenia, wykonywane regularnie-naprawdę przynoszą efekty. Wskakujcie w wygodne ciuchy i do dzieła dziewczyny! :)



8 komentarzy:

  1. Kiedyś lubiłam ćwiczyć z Mel, ale, oj, już dawno tego nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ćwiczyłam :) W tej chwili brak większej motywacji i doba ma za mało godzin na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych treningów - u mnie najlepiej sprawdza się trening siłowy, a zwłaszcza martwy ciąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś ćwiczyłam z mel b, ale ostatnio chyba z rok temu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często robię ten trening z Mel B. :) Niedawno wróciłam do ćwiczeń po 5 miesiącach przerwy i wczoraj ten właśnie trening dał mi popalić, haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ćwiczyłam jakiś miesiąc ale efekty nie były takie jak chciałam bardzo szybko rozbudowują mi się uda
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Mel B i czasem stosuje i to totalnie boli :) HEH a może jakiś trening na boczki??
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia